Thursday 28 July 2011

Hidup Julai 2011

Julai 2011




banyak mengajar aku erti kehidupan..


secara keseluruhan sejak awal 2011


mcm2 aku hadapi..
kalau nak dicerita mgkn boleh jadi 1 novel..


tp apa aku leh luahkan..


jgn terus mengalah dan kalah dari masa lampau..


bangun dan teruskan langkah tinggalkan masa silam


dan blaja dari kesilapan adalah lebih baik dari tinggal dalam kesilapan yang sama..


orang yang menyelesaikan masalah dan tidak merasakan masalah itu adalah penghujung


maka dia akan maju kehadapan dan berbahgia sebaliknya org yang memberatkan masalah


akan terus sengsara dan jadi lebih susah.. so keep move on ur life..


orang yang jahat akan terima balasannya dan Kebenaran pasti akan terbuka..


ALLAH ada.. ALLAH akan membela nasib hamba NYA yang teraniaya...


dan keazaman aku kali ini lebih tekad..kerana aku ada sesuatu yang sudah ku rncgkan..


semoga diberkati ALLAH..tlg doakan sekali ye kawan2..

No comments:

Post a Comment