Thursday 28 July 2011

Siti Khadijah yang baru

DUNIA BARU KU

Agak lama mendiamkan diri dan jauh dari dunia blog...
agak busy dgn kehidupan yang baru..
jeng3.. apakah dunia baru itu?
kahwin?
Oh, No.. !! hehehehe. :)
saya baru je jadi guru untuk sebulan..
walaupun hanya menjadi guru tadika Islam... :)
tapi saya rasa inilah cabarannya..
pagi2 buka tadika..
ajar mengaji..
then start ngaja budak2 6 tahun..
agak mencabar nak ajar dorg math..
tp dorg semua sgt suka blaja pendidikan islam.
ptg lak kene mandikan..suapkan makan..
buatkan susu.then tdurkan...
bgun je mandikan lagi..n bt susu pastu bg makan..
ptg bwa dorg men..
aku sorg jaga 40 budak..:)
mmg mencabar..
asekdemam, sakit tekak dan batuk2 ..hahaha
camtu rupanya ada anak ramai..
dan aku pun selain itu menjalankan tgungjwb sbg suri rumah tangga..
walaupun belum ada suami tp aku dah dilatih untuk menjalankan tanggungjawab sbg isteri dan ibu :)
thanks to ALLAH for my new life...
makan masak sendiri.. belajar sesuatu yang baru.. mencintai hati dan diri... hahahaha...
dan yg plg pntg syg keluarga <3 <3

1 comment: