Monday, 11 April 2011

Bayi itu anugerah Tuhan yang terindah

11 APRIL 2011

Abg Long saya selamat mendapat seorg bayi perempuan.. :P anak dia yang kedua..Damia Mar'iyah dilahirkan :) dan aku dah ada 3 anak buah lah kiranya ..hehehe anak aku bila lagi kan? siyes, tgok baby comel mmg trgn nak ada anak..rasa cam esok nak kahwin :P ...tp apakan daya lum ada rezeki nak kahwin dan ada anak... NAK KAHWIN MUDA LAH RASANYA ...hehehe.. tlg doakan ekkk... ^-^

NIYH LA PIC DAMIA MAR'IYAH.... <3



Nyh Pulak Gambar Kakak dia DARNIA ALYSHA :) 

7 comments:

  1. alaaa cumelnye damia^^ hehehee~tahniah makcik jijah^^ akak pon nak kwen waaa~

    ReplyDelete
  2. Jom.. ^-^
    sejuk hati dan mata tgok baby kan :) rasa nak kahwin cepat :)

    thanks kak.. dah jadi mkcik kita dua.nanty anak buah dah besar mesty drg tanye.. anak makcu mana? huhuhu..

    ReplyDelete
  3. salam ziarah . comel sungguh baby th mcm namanya :)

    ReplyDelete
  4. ar rasyid: wslm ..terima kasih..bertuah mama dan daddy dia :) harap sy pun dpt anak comel cam tu..aminn

    ReplyDelete