Thursday 14 April 2011

Bila Si manja ku mula remaja dan beraksi Pelikss

Manja? Bukan anak aku eh.. sorry kit..lum ada anak ag..anak kucing adalah ..hehe itulah anak kucing aku yang dipanggil manja..nak wat camne anak sendiri tak ada..belalah anak kucing kan..hehehe ^-^ .. Dia ada keistimewaan antaranya ;

  • Dia ada kuku yang tajam yang boleh menembusi kulit dan daging manusia..
  • Gigi yang tajam.huwa.. luka2 bdn kita..
  • habit dia suka mencakar time kita tidur..dan gigit kita.
  • dia kuat makan..dan setiap 1 jam makan..hhu. abes boreh den kat umah..
  • dia ada sepasang mata biru tapi bila malam dan marah mata jadi merah..so aku dan umi aku salu cakap diia nyh menyeramkan =,= ....
  • Dia hanya nak tdur dgn aku je.. dan dia ckup kenal aku..smpai kan panjat tgakp bilik aku sbb nak msuk bilik aku..
  • Dia faham apa aku cuba cakapkan
  • Dia pandai pujuk bila aku nangis dan bila aku nangis..dia lap guna tangan dia..seb bek dia tak kuarkan kuku kalau tak calar balar muka aku..huwa..=,=
INILAH SI MANJA KU <3







No comments:

Post a Comment